1 Kasım 2008 Cumartesi

farketmezdi değişseydim,güvenseydim ya da salıverseydim..




kulak çöpü kutusu, konserve kutuları,efenime söyleyeyim her türlü çer-çöp biriktirmeyi seven bir insanım...
annem bu hallerımden dolayı çoğu zaman isyan eder ama napiim?














metal kutuları çok seviyorum o ayrı da, bazen çok alakasız birşeyi de alıp saklıyorum,birgün onunla birşeyler üreteceğimi düşünerek...
işte bu nedenle ,çok uzun bir zaman önce deniz kenarından neredeyse iki poşet deniz taşı toplamıştım...


daha çok yassı olanları tercih etmiştim...
***
daha önceki blogumda da söylemiştim, deniz tatilinden, yüzmekten, kremlenmekten,güneşlenmekten nefret ediyorum ancak; kışın ortasında yazdan kalma birgün sıcaklığında sahilde dolaşıp fotoğraf çekmeyi,deniz kenarında daha sonra kullanabileceğim türlü materyaller biriktirmeyi çok seviyorum...
herneyse...
***
bu kez zeytin,mısır konservesi kutusu ve kulak çöpünün kutusunu kahverengi sprey boyayla boyayıp,üstüne tek tek deniz kenarından topladığım taşları silikon tabanca yardımıyla yapıştırdım...


taşların üzerlerini de su bazlı vernikle boyadım..yoksa taşlar o denizden çıktıkları hallerındeki, kadar parlak ve kendı renginde görünmüyorlar kuruduklarında...
***
aslında maksadım yalnızca fırçalarım için güzel bir kap yapmaktı...
ama yaptığım kutu tasarımını ablam çok beğendiği ve vazo olarak kullanmak istediği için yanına bir kaç taşlı kap daha tasarlayıp masasını üzerine koymasını uygun buldum...bu nedenle aşağıdakileride yaptım...


zemin biraz sorunlu görünüyordu ama zaten üzerini taşla kaplayacağım için çok problem olmadı...
***
toplu olarak şöyle bir görüntü sergilediler..



salon masasındaki genel görüntü de şöyle oldu ki-benim hoşuma gitti...

2 yorum:

mercan dedi ki...

TEBRİK EDİYORUM. MÜKEMMEL OLMUŞ. DAHA NASIL OLABİLİRDİ Kİ. ŞŞAHAAAANE. ELLERİNİZE SAĞLIK
MİNE GÜL KOCAELİ

etipuf'un paleti dedi ki...

çok teşekkür ederim...