14 Kasım 2008 Cuma

Aşağıda görmüş olduğunuz dokuz resim arasındaki dokuz farkı bulunuz:




  1. 1.bu şirin- mi desem şapşal mı?- desem kızın yapımından neler kullandığımdan bahsedeyim...öncelikle n'apıyoruz?çöplerimizi atmıyoruz:)


    2.annem geçen rahatsızlanmıştı...kullandığı ilacın şişesini atmamış,dolabımın üzerine bırakmış...
    bir süre baktım ve bir adet en az benım kadar çılgın bir kız yapmaya karar verdim...
    ikinci olarak da ıvır zıvır çekmecem de mevcut bulunan made ın chıne oluşundan da anlayacağınız gibi gayet ucuz bir pinpon topunu elime aldım...
    işe koyuldum...

    3.önce ilaç şişesinin etiketini çıkarıp;şişeyi kahverengiye boyadım..

    4.sonra sık sık terzilere gidip atık kumaş topladığım için herzaman için elimde bulunan bez parçalarından bir şerit kesip teğelleyerek şişeye bir adet fırfır yaptım... şişenin ağız kısmına da kırmızı bir şerit yapıştırdım>

    5.sonra pinpon topuna kırmızı yünden saçlar yaptım.
6.sonra hazır aldığım gözleri yapıştırdım ve de başına bir adet fiyonk yaptım...

7.daha önce de bahsettiğim kadifeden ve demir telden yapılış bir şerit vardı elimde ....bu malzemeyi eski bir fırçamın sapına sardım,helezonik bir şekil elde ettim.
8. elde ettiğim bu helezonik çubuğu pinpon topundan yaptığım çılgın kızın kafasının altına yerleştirip bir ucunu da şişenin altına yapıştırdım:
9. ve benim çok sevdiğm bu çılgın kız çıktı ortaya...
ben yaptım diye mi bana sevimli geldi bilmiyorum da bu kızı çok sevdim...
:))

5 yorum:

nagişim dedi ki...

canım ne şirin bişey olmuş bu kız...
benimde bi buzdolabına yapışan dikdörtgen şeklinde ince mıknaısım vr üstüne ne yapabiliim pul olsa evde hoş bişeyler çıkabilirdi aa minik boncuklar var dur ben bi deneyeyim :))
b uarada kartın dün geldi ok teşekkür ederim...üstündeki kız da çok şeker..

mevudugaga dedi ki...

oh be içim açıldı uzun zaman olmuş seni okumayalı.Bir solukta okudum yazdıklarını.Geç olsa da bu kavuşmamız güç olmadı..
hoşgeldin refakatçim (:

eti puf dedi ki...

nagihancığım,
teşekkür ederim...

mevuu,
canım benim geldim tabi,yalnız bırakmıyım dedim:)
hoşbulduk canım ya..

Adsız dedi ki...

ay ne şeker kız öyle.iyiki döndün etipufcuğum bloger alemine neşe geldi.yine yaptığın eserlerle bize ilham vereceksin. iyiki varsın tatlım

erdemo dedi ki...

tv programı gibi :)