26 Kasım 2008 Çarşamba

AMİN ! ! !

yağlı boya çalışmalarımdan iki tanesini , kurumun birinin yarışmasına gönderdim...

çalışmalar gelmedı...

telefon açtığımda ''bugün-yarın'' denildi...

en son az önceki telefonuma : ''zaman aşımına uğradı şimdiye kadar almalıydınız,çalışmalarınız artık kurumumuza aittir '' denildi...

''peki ne olacak?'' dedim, ''bundan böyle çalışmanız kurumuzun birimlerinden birinde sergilenecek ''dedi...



1.mevlam, o kurumun belasını versin!

2.mevlam ,''tamam üzülme aynısından birer tane daha yaparsın'' diyen tüm yakınlarıma '' yapılan bir çalışmanın tekrarı asla o resmin aynısı değildir ayrıca zoruma gidiyor'' cümlesini anlayacak sağduyuyu versin...

3. mevlam ,olayları hazmedebilmem için bana sabır versin!!!

4.mevlam, '' bir yandan da belki de birgün istanbul'da dolaşırken,bir duvarda tesadüfen yaptığın çalışmana rastlarsın,büyülü birşey bu'' diyen iç sesimi derhal sustursun!
AMİN ! ! !
morelim çok bozuk çok ...

7 yorum:

Simon Templar dedi ki...

aa, olur mu canım, çok saçma. peşini bırakma bence. dava açmaktan bahset, eserinin üzerine konamayacaklarını söyle, genel müdürle görüşmek iste. genel müdürden randevu iste...
bunlar olmuyorsa daha da fikir verebilirim. veya yalnız olmuyorsa yardım da edebilirim.

etipuf 'un paleti dedi ki...

merhaba simon,
çalışmaları yollarken bir ay içerisinde alınmayan çalışmalardan kurumumuz sorumlu değildir diye bir ibare vardı...

olayın üzerinden de 5-6 ay geçti...
yetkılı birıne ulaşmak da hep zorlandım bugun yarın dediler..şimdi de karının teki zaman aşımına uğradı diyor..

kurum da askeri bir kurum...
birşeey yapabılır mıyım acaba hala?

eger yardım edilecek birşey varsa yanı çözülebiliyorsa çok sevinirim...çünkü çok canımı sıkıyor bu durum...

şimdiden çok çok teşekkür ederim...

Simon Templar dedi ki...

askeriye demek? başka bir yer olsa bir gece girer alırız derdim ama askeriye olunca birkaç kere düşünmek gerekli.

bence, eğer mümkünse kadını bypass edip üstünde biriyle konuş. "o bir ay süre içinde başvurdum zaten", veya "o süre içinde şehir dışındaydım (hatta belki yurtdışındaydım)" diyerek. 5-6 ay sonra başvurmadığını, o günden beri oyalandığını anlatarak. en önemlisi de geri almazsan başağrıtacağını anlamaları. el emeği, göz nuru, kolay kolay sevdiklerine bile hediye edemediğin birşeyi bu şekilde bırakmak istemediğini, ilerde o resimlerin de olduğu bir sergi açmak istediğini, hatta onların da olduğu bir portfolyoyla yurtdışında mastera başvuracağını... bence kurtulamazlar. giderken yardım istersen yine yazışırız.

etipuf 'un paleti dedi ki...

ben zaten gönderdiğim şehirde yaşamıyorum..yalan olmayacak yani...
dün aradım bugün yine arayacagım ...
dediklerini yapacagım ...
ve olanları tekrar sana iletecegım...

sen söylemezsen artık uğraşmayacaktım...

alabılırsem sana bir teşekkür borcum olacak:))

Simon Templar dedi ki...

ben ankara'ya gideceğim önümüzdeki günlerde. istersen uğrarım. ya da postalamakla uğraşmak istemiyor olmaları çok mümkün, alırım istersen.

etipuf 'un paleti dedi ki...

istanbul'da benım çalışmalarım.bir mail adresi var mı sana ulaşabileceğim? kurumun adını falan burdan yazmak istemiyorum detayları ordan anlatayım.

Simon Templar dedi ki...

var, sağdaki simon templar sayfasının altında.