7 Kasım 2008 Cuma

bi fotoğraf çekinebilir miyiz?


nehir dün kırmızı montunu bana uzatmış ısrarla ters giydirmemi istiyor...
ne kadar uğraştıysam da nafile..,
sonunda montu ters giydirtikten sonra ,ilk cümlesi de şu:
''teyje fotoyyafımı çek''
henüz on sekiz aylık...ama konuşamadığı hiçbir cümle yok...
ve de gözleme bakınız,ne zaman entersan birşey yapsa giyse fotoğrafladığımı biliyor ve hadi çek diyor...
inanılmaz tatlı birşey...
yeğen başka birşeymiş,kendi çocuğum olduğunda bu kada sevebileceğimİ zannetmiyorum...

4 yorum:

nagişim dedi ki...

büyük konuşma :)
ben de şimdiye kadar yeğenlerimle yetiniyodum çok seviyorum onları.. ama evlat başka bişey..
şu an yanımda ıkınıyo ve ben o her pırtladığında mutlu oluyorum:) düşün artık...

eti puf dedi ki...

zaten her konuda empati kuabilirim de annelik konusunda biraz katı olurum gibi geliyor...
anne olmadığım için öyle geliyor heralde...

herneyse.. dedi ki...

yeğeninin kırmızı montuna bayılddım bunlardan yetişkinler içini de vardır demi:PPP
audrey tautou nun çocukluğu mübarek:)
ben hiç "teyje" olamıycam:((
hala olucam ama HALA çok dile yatkın bi kelime ,konuşmayı öğrenen her bebek gayeeett basit bu kelimeyi bi çırpıda söyler,ben biraz şirinlik istiyorum:(

bu arada senin yiğen :)bu yaşta orijinal olmayı kafaya koymuş aykırı işler yapıooo:)))

etipuf'un paleti dedi ki...

olsaydı ben de kendime alcaktım:)

hala da aynı şey yeterki kız bir yeğenınız olsun .süper bir duygu ya..

orjınal orjınal ablama kök söktürecek bell:))