23 Kasım 2008 Pazar

kalp'Lİ ŞEYLERİ SEVMEM AMA ŞİİRİ SEVERİM...

KALP'li şeyleri sevmem...


Kıyafet seçimimde ya da kullandığım herhangi bir malzemede eğer mümkünse kalpli olmayanını tercih ederim...



geçen gün otobüste giderken
gökyüzünde ,
kalp şeklinde bir bulut kümesini farkettim...
-ya da ben benzettim...
***
evet kalpli şeyleri sevmem ama şiiri severim...
insan inandığı şeyler uğruna muhteşem hatalar da yapabilir.kızmamalısın.darılmamalısın eğer bir kardeşlik varsa aranızda.sevgi hoşgörü takıntıları da değil.bir elmanın kırmızı olması ,bir gülün öyle kokması, bir derdin halledilmesinin ardından gelen feahlık kadar sıradan ve güzeldir hata yapmak da.aşka çılgınlığın yakıştığı çağalrı neden unutalım? neden tarihin çuvalına tıkalım tatlı serseriliği,az biraz sergüzeşt olmayı?!
ılımlılık mı kurtaracak insanlığı alttAN alma mı örtecek bunca çirkefi,zorluğu belayı?
demokrasi,senin saçlarından güzel olamaz.senin yüzünden daha güzel olamaz krediler,fizler,repolar,ahviller...Dünyanın en uzun gecesi 21 aralık değilbeni terkettiğin gcedir.beni üzdüğün ,yorduğun yıprattığın gecedir.bir kabahat mi gerçekten kendi dışında birine hayranlık beslemek?! gerçekten kırıyorsun beni,
bir nedeni yok.yalnızca öptüm...
KÜÇÜK İSKENDER

Paylaşayım dedim hepsi bu..

Hiç yorum yok: