10 Kasım 2008 Pazartesi

küçük şeyler sevindirir beni ,mesela :nezaket...

bugün akşama kadar odamı temızlemek için uğraştım...
çünkü artık rahat rahat çalışamıyordum...
malum bir sürü çer-çöp var ve her halukarda dağınık duruyor...
biriktirme hastalığımı attığım gün sanırım dağınık olmam için hiçbir neden olmayacak...
günün sonunda bu düzenli odanın şerefine birşeyler tasarladım...
geçen gün birşeyler yaparım diye aşağıda görmüş olduğunuz şişeyi atmamıştım...

evet önce üzerindeki kağıtları çıkarıp üzerini kahverengi akrilik boyayla boyadım...
üzerine biraz -izolasyon malzemeleri satan her yerde bulabileceğiniz- saten macun sürdüm.üzerine de kırmızı kumaşlar yapıştırdım...
sonra macun kuruduktan sonra üzerine yeşil renk akrılık boyayla müdahale edip, yer yer ıslak bzle temızledim eskimiş havası yaratmak istedim...
...
sonra şişenin içine koymak üzere kozalaktan çiçekler yapmak istedim:
tanelerini biraraya getirerek üzerine slikon yardımıyla düğme yapıştırarak çiçek yaptım
sonra şişeyle takım olsun diye kozalak tanelerinin de üzerine macun sürüp, boyayarak aynı işlemi gerçekleştirmiş oldum..

biri büyük biri küçük olmak üzere iki tane çiçek yaptım :

çiçeklerin arkasına tüylü içi telden yapılmış olan çbuklarım vardı onlardan yapıştırdım
dadadadaaaaaaaaaaaaaaaaam işte son hali:

2 yorum:

Adsız dedi ki...

elinize sağlık güzel bir çalışma olmuş bundan sonra çöpe attığım şeylerden, güzel şeyler üretilebileceğinide düşünüp çöplerime daha özenli davranacağım

imza: amat

eti puf dedi ki...

teşekkür ederim,
böyle düşündürtebildiysem ne mutlu bana...