5 Kasım 2008 Çarşamba

Moda neyse onu yapıyorsun ;çok boşsun...

bu fotoğrafın neden yatık durduğuna dair hiçir fikrim yok...
düzeltiyorum ama birşey değişmiyor...



önceki blogumdan beni tanıyanlar hatırlayacaklar...
tuvalet kağıdı ve dondurma çöplerinden bir kalemlik yapmıştım...
şimdi yine bir kalemlik yaptım ama bu kez daha farklısını...
önce tuvalet kağıdının altına kartonumsu bir kağıt yapıştırdım...
üzerine dondurma çöpleri yapıştırdıp,kahverengi sprey boyayla boyadım...


keçeyi andıran bir malzeme almıştım üzerlerine de ,onları fıyonk şeklinde kesip yapıştırdım...


bir diğer kutuyu da keçeyi sararak yapıştırdım...dondurma çubuğu kullnmadım...


okurken biliyorum birşey tasvir edemiyor insan...
bu nedenle iki kutunun da son halini koyup susuyorum:


bugüne kadar bir milyon tane kalemlik tasarlamışımdır...
ama sürekli olarak birileri beğendiği ben de beğenen herkese hediye ettiğim için hep kalemlık yapmak zorunda kalıyorum:)
evet satın da alabilirim ama böylesini tercih ediyorum...

Hiç yorum yok: