10 Aralık 2008 Çarşamba

ahoğ ahoğ can Hatice...


Ekranlarımızın güzide programlarından 'yemekteyiz'i izleyen var mı aranızda bilmem ben bugün o şerefe nail oldum...ve de izlerken küçük bir ayrıntıya takıldım -kavgalardan ,yemek tariflerinden ,arkadan edilen laflardan geçtim. Bunlardan bahsetmiyorum ,size anlatmak istediğim, bir yarışmacının zamandan kazanmak için, marketten aldığı "doğranmış soganlar"...
***
Hizmet sektörü değil mi buyrun bir kademe ileri taşıdım...
Hemen ticari zekamı devreye soktum ve "hazır yenmiş ve sindirilmiş soğan" sürdüm piyasaya hamdolsun artık ne diyelim bakıp görecez...

"Doğranmış soğanlar " ilk başta size tuhaf gelmeyebilir ama sistemin "SATMAK" adına nerelere geldiğini göstermek için sanırım kıymetli bir örnek...






5 yorum:

$afak dedi ki...

:) Benim bi arkadaşım katıldı yemekteyize kazandı da :)

etipuf dedi ki...

adı neydi?
:))

KargameL dedi ki...

Puff!
Doğranmış domateslerde vardı, onu yazmamıssın :)

dodo dedi ki...

şafak ciddi olamazsın abi :))

etipuf 'un paleti dedi ki...

şafak,
inanmıcaksın o bölümü izlerken benim liseden bir arkadasımın da katıldığını gördüm...

andy warhol ablamızın (!) birgün onbeş dakikalığına herkes ünlü olacak dediği bu olsa gerek...
:))
kargamel,
hadi ya domateste mi var?
:)

dodo,
ben de şaşırdım ama işte dediğim gibi benim liseden bir arkadasım da haftaya yarışmacı..andy ablamızın dediği doğru çıksın diye bunların hepsi:)