31 Aralık 2008 Çarşamba

beklemek, geçen yüzyılın işi...






küçükken yaptığım-kendi çapımda - yeni yıl kartlarına aşağıda görmüş olduğunuz çiçeklerden iliştirirdim...
nedenini bilmezdim ama gördüğüm yeni yıl kartlarında vardı...sonra biriktirdğim peçete kolleksiyonumda da yeni yıl temalı olanlarında yine bu çiçek vardı..
ben de kendime "yeni yıl kartı yapapcaksan bir de bu çiçekten eklemelisin " der,çizerdim...bir yandan da düşünürdüm acaba böyle bir çiçek gerçekten var mı?
sonra geçen sene londra'da farketmiş ve öğrenmiştim ki ;Avrupa'da bu çiçek yalnızca noel zamanı açtığı için adı noel çiçeğiydi...bu nedenle de sembolik olarak yalnızca yeni yıl kartlarında değil, yeni yıl temalı tüm ürünlerde kullanmışlardı...


ben de gerekli gereksiz her tür ayrıntıya takıldığım için uzun zamandır çözmeye çalıştığım bir bilmeceyi çözmüşçesine çiçeğin fotoğraflarını çekip bloguma not düşmüştüm...

***





görüldüğü gibi çiçeği sanal ,karı sanal bir post oldu ama yine de duyguları elle tutulabilecek kadar gerçek ve samimi olan bir yıl istiyorum,
ve çoktan anonim olmuş ,klişe bir yeni yıl dileğini iletmeden edemiyor:
savaşsız,kavgasız sevgi dolu bir yıl diliyorum...
hepimiz için...
sevgiler..




3 yorum:

solar dedi ki...

senin de yeni yılın kutlu olsun, ne kadar klişe de olsa söyleyeceklerim, güzel dileklerin katılmadan edemiyorum; 2009 barış ve sevgi dolu bir yıl olur umarım:)

etipuf 'un paleti dedi ki...

klişe de olsa gerçekleştiğinde mutluolacağımız şeyler dimi ama:)

aslında senin de dediğin gibi:

"böyle kar yağsınmış, çam ağacıymış, kırismıs mirısmısmış hep ecnebi adetleri bunlar "
:))

Digital Sevgi Kelebeği dedi ki...

Mutluuuu yılllaaarrr dilerrriimmmm:)