26 Aralık 2008 Cuma

ben bugün çok mutluyum...


bugün mutlu günümdeyim...

Pippa Bacca'yla ilgili birkaç arkadaş birleşip mayıs aylarında büyüK kapsamlı bir sergi açmak ve
hatta pippa'nın annesini- telefonuna ve adresine ulaştık- sergimize davet etme niyetindeyiz...
çalışmalarımın fotoğraflarını şimdilik gösteremeyeceğim buradan...malumunuz internet sağlıklı bir ortam değil...

ama çalışma bittiğinde fotoğraflarını ve sergi davetiyelerini dileyenlere yollayabilirim tabi...

neyse çok güzel birgün çünkü çalışmalar çok iyi yerlere gidiyor...
Fikirlerine en güvendiğim hocalarımın da verdiği gazla daha bir aşkla gömüldüm işe...

bazen kafanızda tasarladığınız şey çok güzel oluyor fakat uygulamaya geçtiğinizde kafanızdaki şeye tam karşılık gelen birşeye ulaşamıyorsunuz...
malzeme handikap yaratabiliyor...

ama bu kez tam da kafamda tasarladığım gibi bir iş oldu.......

çok mutluyum çok...

***


sonra eve geldim...
turuncu bir zarf...
şebnemciğim
bana yeni yıl kartı yollamış...
ilkokul öğretmenımın söylediği bir laf vardı-çok beğendiği yazılara- "küncü gibi" derdi...
şebnem'in yazısı da aynen öyleydi..hocamın dediği gibi"küncü gibi "bir yazısı vardı çok güzel...
:)
adresim konusunda söylediği cümleler de gülümsetti beni...
...
bizim evin -ayıptır söylemesi- insanın içini ısıtan bir adresi vardır,
daha önce de başka arkadaşlarımdan :" masal gibi bir adres" yorumunu duymuştum:)
şebnem'ın de burununa iğde kokuları gelmiş adresimi okuyunca...
:))
ben yarın üçüncü kartımı da yolluyorum daha da ulaşmazsa artık ne yapabilirim bilmiyorum..çok öpüyorum seni... teşekkür ederim şebnem...

dedim ya bugün çok mutluyum...

3 yorum:

solar dedi ki...

soğuk hazır mesajlarının cirit attığı bir zamanda turuncu zarf çok şık bir hareket gerçekten, tebrik ediyorum ben de şebnem'i:)
mutluluğun bugünle sınırlı kalmaz; daha çok uzun bir süre devam eder umarım:)

etipuf 'un paleti dedi ki...

solarcığım, teşekkür ederim,hep beraber diyelim:)

Sebnem'den dedi ki...

Ayyyyy,cici...utandım ben şimdi.....
Sevindiysen ne mutlu bana...
Dediğim gibi senin kartını bekliyorum sabırsızlıkla.....
Sevgiler