8 Aralık 2008 Pazartesi

bilgisayar çocukları...

babam bana'' yoruldum'' diye söylendiğimde :'' bisküvi çocuğusunuz siz''derdi...






cennet-cehennem...
bir milyon tane merdiven inip ulaşıyorsun hedefe...

biz merdivenlerden inerken geziyi bitirip yukarı çıkanların hepsi '' bence inmeyin çok yorucu, boşverin hiçbirşey yok'' deyip duruyorlardı...
hatta içimizdn bazıları,ben inmeyeceğim çok yorucu deyip döndüler bu söylemlerden sonra..
aşağıdan yukarıya çıkarken inmemizi salık verenlerın hepsi heme hemen 17 yaş grubuydu...
arkadaşalrımızın bazıları '' ya çocuklar bizden çok genç geri dönelim,bunlar bile yoruluyorsa biz mahvoluruz''dediler...

ben de seneler evvel babamın bana söylediği şeyin döneme uygun gelişmişini bu çocuklar için düşündüm...bilgisayar çocuğu bunlar...

biraz sonra, bir 17'lik daha çıktı karşımıza-bilgisayar çocuğu tespiti mi doğrularcasına -aşağıda görülecek bişi yok ''ekran koruyucu gibi bir manzara hepsi bu'' dedi''bence inmeyin,boşuna yorulursunuz''...
oysa aşağıda gördüğümüz şey oldukça etkileyiciydi...iyi ki onları dinleyip dönmemişiz...
acaba yüzyıllar öncesinden kalma bir mağaraya inerken görmeyi beklediği manzara neydi 17'lık bilgisayar çocuğumuzun çok merak ettim?

2 yorum:

Sebnem'den dedi ki...

iyi ki inmissin iyi ki gormussun...Merak ettim o cocuk ne gormeyi bekliyordu?Adriana Lima'yi mi?

etipuf'un paleti dedi ki...

yok ya Adriana Lima olsa orası harbiden cennete benzerdi:)))
Bana n'oluyosa:))