29 Ocak 2009 Perşembe

el deliye hasret; biz koyacak yer bulamıyoruz!


şöyle bir insan evladı düşünün...
toplulukta aniden bir çiçeğe bir böceğe dalan, hatta o çiçeğe böceğe hayatın anlamını yükleyen...
şu dantele bak kimbilir bunu işleyen ne duygularla işledi falan gibi salak saçma bir duyarlılık gösteren bir şahsiyet....

bu şahsiyet bizim arkadaşlarla aynı evi paylaşıyor; bizde onların hatırına elleşmiyor yaptıklarına da hatır hesabı gülmüyorduk...taaa ki bu "Nasrettin Hoca kökenli" arkadaş birgün bütün ev arkadaşlarını biraraya toplayıp,arada hiçbir sorun yokken:
"arkadaşlar sizinle bir konuyu paylaşmak istiyorum,ben artık sizinle aynı evde kalmayı sürdüremeyeceğimi düşünüyorum..."cümlesini zayi edene kadar....

tabi " neden n'oldu? bir problem mi?" var dediğinde bizim hiçbirşeyden haberi olmayan saf arkadaşlar ,o enteresan cevapla karşılaşıyorlar...

" çünkü bir ay önce kahvaltı sofrasında konuşurken siz Aslı ile Kerem 'in aşkının saçma olduğuna dair cümleler kurdunuz...ben bir aydır düşündüm ve böyle düşünen insanlarla aynı evi paylaşmamaya karar verdim"

ve bu insan evladının bir de Türkiye'nin sayılı üniversitelerinin birinden mezun olduğunu, öğrencileri olduğunu onlara ders verdiğini vs hepsini düşünün...

Oyyyhh dıkanndım...

bu vesileyle kerem'le Aslı'nın aşkını anlamayan saçma bulan varsa, bundan kelli blogumu okumasın...

heyt yavrum heyt...

1 yorum:

Burcu SezeR dedi ki...

Nihahha... Gora'da vardı böyle bir şey... "Bu halıyı dokuyan çocuk kör oldu" diye.. Aklıma geldi...