13 Ocak 2009 Salı

gölgesi uzun olur hayata kısa gelenlerin gövdesi...

yazı yazmayı seviyorum ama ağırlık verdiğim şeyler dönemsel olarak değişiyor
bazen kitap okumayı ,bazen resim yapmayı,bazen atık malzemelerden birşeyler tasarlamayı,bazen yazmayı bazen fotoğraf çekmeyi çok seviyorum....
şu sıralar fotoğraf çekme dönemimdeyim....


gölgelere de takmış durumdayım ...


birşeyler yazmak isterdim ben de gölgeler üzerine ...

yazma moduna geçtiğimde yazarım belki ben de...


ama olsun çok güzel şiirler var benim olmasalar da,onları yazayım resimlerime arkadaş olsunlar diye....


GÖLGEM
Bıktım usandım sürüklemekten onu,
Senelerdir, ayaklarımın ucunda;
Bu dünyada biraz da yaşayalım,
O tek başına,
Ben tek başıma.

Orhan Veli KANIK

3 yorum:

solar dedi ki...

"Bir zamanlar yaralanmış gölgeniz
Yalnızlığa ısılanmış geliyor
Şiirlerde şarkılaşmış seslerle
Duyularla durulanmış geliyor

Her uykumda uyanıyor gölgeniz
Gözlerime uzanıyor gölgeniz
Karanlıkta ışıklaşmış renklerle
Özlemime boyanıyor gölgeniz"

diye buyurmuş 'Özdemir Asaf' da:)

etipuf'un paleti dedi ki...

çok yerinde bulunmuş...severim kendisini de zaten...

:)

Adsız dedi ki...

I read this forum since 2 weeks and now i have decided to register to share with you my ideas. [url=http://inglourious-seo.com]:)[/url]