22 Ocak 2009 Perşembe

hangimiz ıssız değil ki şekerim?

iddialı şeylerden hoşlanmıyorum...
bestsellerde ençok satılan kitapları hiç okumamışımdır...
sevmiyorum,birileri birşeyi çok konuşursa; reklamı çok yapılırsa çok satılırsa o şeyden acaip soğuyuyorum.
"ıssız adam"da böyle birşey olmuştu artık benim için...
üstelik çağan ırmak'ın diğer işlerini hep beğenmiştim:çemberimde gül oya, babam ve ğolum vs..
2 aydır hala sinemada gösterimi devam edince,izleyebileceğim herhangi bir film de olmayınca "ıssız adam"a gitmeye karar verdik...

evet...film güzeldi,görüntüler,geçişler bence iyiydi...
ama bu postu film hakkında yorum yapmak için yazmadım...
filmden çıkınca eticin bana ıssız adama benzediğimi söyledi:)
çok şaşırdım ben daha bıcır bıcır,insanlarla iletişimi seven falan filan biri olduğumu sanıyorken oysa...


geçen gün soların günlüğünde bişi görmüştüm tıkladım,şu bildik testlerden...
evet çok salakça olabilir ama yalnızsanız yapacak birşeyiniz yoksa elinizde nazan öncel albümü varsa ,yeni aldığınızdan ve sözleri duyarak müzik dinlemeyi sevdiğinizden,kitap okuyamıyorsanız bu testi yapabiliyor bir yandan da kendizine gülebiliyorsunuz...

sayfada bir dolu kadın dergilerinden fırlamış testleri mevcuttu...
eticin'in saptamasından sonra " ne kadar ıssızsınız?" sorusuna takıldım...
10 soruluk bir test...
sonuç:


"Geçici Issız
Issızlık kavramı sizin için o kadar değişken ki, sosyal hayata bakış açınızı tek bir kelimeyle özetlemek yada sizin hakkınızda genel bir yargıya varmak çok zor. Siz hayatı inişli çıkışlı bir ruh haliyle yaşıyorsunuz, tüm tepkileriniz, hayata karşı olan duruşunuz günden güne değişiyor.Bir gün en kalabalık ortamlarda bile bir anda girişken tavırlarınızla sivrilirken, bir başka gün bir tek insana bile tahammül edemeyecek kadar kendi kabuğunuza çekiliyorsunuz. Genelde bu ıssız dönemleriniz daha önceden oluşturduğunuz sosyal çevreniz ve yakın arkadaşlarınız tarafından farkediliyor ve sizi ıssızlığınızdan kurtarmak için ellerinden geleni yapıyorlar. Bu nedenle ıssız kalmak istediğiniz zamanlarda bile elinizden tutup sizi kalabalığa çekecek birileri oluyor"


aslında düşündüm de herkes zamanla ıssızlaşabiliyor...
aramızda kalsın ,bana bu cümleleri kurmasını yanına bırakmayıp tüm mızmızlanmalarına rağmen eticin'e de yaptırdım testi o benden daha kritik durumda...
melankolik ıssız:))
ay çok güldüm ona bu çıktı:)))

kim ıssız değil ki şekerim?

ne demişler ," dinime küfreden müslüman olsa! " :))

5 yorum:

Burcu SezeR dedi ki...

Issız: kimsesiz, yapayalnız anlamına geliyor... Çevreme baktığımda "ıssız" olduğunu sanıp da ıssız olmayan öyle çok kişi var ki. Bunlardan biri de benim herhalde... Yalnız kaldım fakat yapayalnız, kimsesiz, ıssız kalmadım. Yaş ilerledikçe insan kelime anlamlarına daha da takılıyor azizim bakma kusuruma.. Kalma ıssız sakın.

solar dedi ki...

aa ben de melankolik ıssız çıkmıştım, tüm eticinler aynı familyadan demek:p

hayat şartları şekerim, ıssız mıssız idare edicez artık;)

müzik şeysine tıklayınca "anlamazdın anlamaaaaazzdınn kadere de inanmazdın" çalıcak zannettim, çalmadı:))

etipuf'un paleti dedi ki...

burcu,
çıkan sonuca göre ıssız kalamazmışım istesem de:)
ıssız kalmayalım efenim..

solar,
melankolik ıssızlar sizi...
müzik mi ha evet ya düşünseydim aslında o da güzel giderdi...
:)

"dilerim ki mutlu ol sevgilim ben olmasam bile hayat gülsün sana ,
günahın boynuna ağlayan bir çift göz bıraktın ardında...lala lala lala..."

Sebnem'den dedi ki...

Hahahahaaaa.Sen ve Issızlık...bir araya gelmeyecek 2 şey..
Ben de sevmem best sellerları,en çok alınan merak edilen şeyleri..
Hırs yapmıştım ıphone türkiye de satılmadan almıştım..Herkesde olmasın diye..TIII şimdide sıkıldım..
Kitapçılarda hep kıyıda köşede kalan kitapları ararım..daha severim onları..zevkle okurum..
Bu arada yeni adresime gönderdiğin kart gelmedi..ama..eski adresime gelene kavuşmuştum nasıl olsa...
Öpüyorum seniii

etipuf'un paleti dedi ki...

ben ve ıssızlık dimi komik duruyor:)

canım nıye bılmıyorum ama 2. adresıne yolladığım kart aps ile yollamıştım adresıme gerı geldi...
anlamadım nıye?