2 Mart 2009 Pazartesi

SANATSALIK HA!

Vanılla sky filmini izlediniz mi?
izlemediysenİZ enteresan bir film...izlenmeye değer...

ama asıl anlatmak istediğim şu:hani bazı insanlar vardır ya onun ağzından ne duysanız komik gelir...onun mimiklerini bilirsiniz... ifadesini...
işte seyhan öyle bir arkadaşımdır... manyak biridir...bugün mesajlaşıyorduk...
sinema konusunda engin bilgilere sahiptır...güvenirim...
bugünü kendim için film günü ilan ettiğimi şuanda da Vanılla Sky'ı izlediğimi söyledim...
önereceği filmler var mı diye sordum...
birkaç film adı yazmış ve altına da bizim şehrin şivesiyle:
"SANATSAL İNSANLARIK HA!" yazmış...
çok güldüm ya...

5 yorum:

Digital Sevgi Kelebeği dedi ki...

:)

Hangi şehrin şivesi? :)

Sebnem'den dedi ki...

Canım....
Sanatsal çalışmaların nasıl gidiyor..?
Yazamadık birbirimize uzun zamandır...
Müsait zamanda mektup yazayım sana.....

etipuf'un paleti dedi ki...

sevgi kelebee,
sehri sölemiim esrarengiz olsun:)


sebocuum,
nisan ayında sergimiz açılıyor...evet uzun zamandır ses seda yok..mektubunu büyük bir merakla bekleyeceğim...
sayende posta kutusuyla münasebete girebiliyorum...
canım öpüyorum...

dodo dedi ki...

genellikle genellemelere karşıyımdır ama, Vanilla Sky en beğendiğim 10 film arasına girer :)
uzun zaman oldu uğrayamadım....

etipuf'un paleti dedi ki...

doruk,
genellikle genellemeler:)))

ben ispanyol yapımını izledim...güzel filmdi de saniyesini bile kaçırmadan izlemek gerekiyordu....bu arada yönetmen 25 yaşındaymış filmi çektiğinde..gıcık oluyorum yaşıtlarımın böyle başarılı işler yapmasına:)
kötü filmdi kötü:)