27 Nisan 2009 Pazartesi

aylak bakkal ne yapar?

geçen gün seyhan'ın :

" jo, nerdesin? uğramaz oldun... belediye mi zehirledi seni ? "

diye beni çağırdığını, özlediğini ifade eden bu nazik mesajı üzerine ona uğradım...
...
seyhan'ın müthiş şeker bir annesi vardır. sağlık yaşam konusuna kafayı takmıştır biraz... yeşil iksir diye birşey yapacağım size dedi.. sağlıklı yaşam kürü...
ıspanak, maydanoz, yeşil elma, havuç, mor havuç...
makinadan geçiriyorsun ve içine biraz da zencefil katıp içiyorsun..antioksidan görevi görüyormuş...

mideye indirilmiş iyice bir dönerden sonra ne kadar işe yarar bilmiyorum da ben zaten görselliğiyle daha da çok ilgilendiğimden oluşan görüntüye kendimce ekler de yaparak fotoğraflarını çektim...



sonra abarttım yaratıklar falan yaptım, yani zaten yaratığa benzeyen görüntüye biraz göz- kaş...



tabi ben böyle boş uğraşlar peşinde olup bir de utanmadan onları fotoğraflayınca seyhan :

aylak bakkal ...şşaklarını tartar" dedi...
bkz.k।ö.t.ü k.e.d.i ş.e.r.a.f.e.t.t.i.n leman'ın iyi okuyucuları bilirler bu lafı... çok güldüm ya...

Hiç yorum yok: