30 Nisan 2009 Perşembe

ben nasıl büyük adam olacam?


Kendimi resimle değil de, yazılarımla ifade edebilmeyi isterdim…
Şöyle afili cümleler kurabılmeyi...
"kelimelerin efendisi " olabilmeyi...

***
“Yaz geçer” benım başucu kitabım gibidir...bir aşkın bitişindeki tüm duygular vardır içinde...


sevgilisinin saat 16:00 ‘da uğradığını gösteren notunu ,kendisinin 16:04 ‘te buluşunu şöyle ifade eder mesela Murathan mungan yaz geçer kitabında ki yalnız opera şiirinde :

“daha o gün anlamalıydım bu ilişkinin yazgısının, takvim tutmazlığını… senın bana erken benım sana geç kaldığımı…”


Oysa diyelim bana olsa böyle bir tesadüf ben ne derdim :
“tüh bee, şansa bak kaçırdım, keşke 5 dakika önce gelseymişim”

:))

yani anla aramızdaki farkı...


Hoş! onu ,Murathan mungan yapan da zaten bizle aynı duyguları yaşayıp, bizden farklı ifade edebiliyor olması …
ama ben de isterdim yaa…

2 yorum:

dodo dedi ki...

senın bana erken benım sana geç kaldığımı...
adam efendiymiş bi de
ben olsam bi de tumturaklı bi kafsinkaf sallardım :)

eti puf dedi ki...

dodoo,
sen de iyiymişsin ha:))

dilber hala olsa terazi var tartı var herşeyin bir vakti var derdi heralde:)))