9 Nisan 2009 Perşembe

çok mutluyum havalardan mıdır?



her "sanatçının" bir katalogu olmalıymış...
sanatçı fotoğrafları çekilecekmişiz...

bayağı geyiğini yaptık bunun...
ben bitirdim..fotoğraf çekmek çekilmek..çok seviyorum ya...
emrah arkadaşımın çekimleri tamamlarken araya sürpriz el hareketleri yaptığı çalışmaları da oldukça başarılı oldu:)
çok eğlendim ya...

çalışıyor olmak keyifsiz olabilir ama çalışıyor gibi yapıp fotoğraflar çekilmek dönen geyikler bunlar işin keyifli tarafları...
tabii katalogun oluşum süreci çok keyif vermeyecek biliyoırum...

bir web sayfamız olacak yakında...yeni bir oluşum yaratıyoruz...çok heyecanlıyım şimdiden..ancak ismini burdan verdiğim takdirde arkadaşalrımın da buradan bir şekilde beni bulabilme ihtimalinden korkuttuğumdan adını verip vermemekte kararsızım..sizin de çok derdinizdi...


20 mayıs sergi tarihimiz...
gelmek isteyen buraya adres belirtirse sergi davetiyemizden de birer adet yollayabılırım efenim...

Hiç yorum yok: