6 Nisan 2009 Pazartesi

iyi ki doğdum gördün mü 26 oldum...

canım arkadaşımın bana yazdığı doğum günü mesajı...
o kadar sevdim ki buraya eklemek istedim...


"uçak inecek 3 ay sonra; yeni yaşının, uzun ömrünün ve güzel geriye kalanın bir kısmını daha yaşıycaz yaz sıcağında kavuşmuş olduğun ama hala sıcak tutmayı kendine en uygun görev olarak bilen kalın atkınla beraber! bir de parlayan damla.. resimler net olacak; umarım ömrünün geriye kalanı da örnek alacak resimleri!"

iyi ki doğdum ,iyi ki varım...ben olmasam dünyanın hali nice olurdu... di mi:)

6 yorum:

Ful yaprakları dedi ki...

mutlu senelerrr:)

solar dedi ki...

iyi ki doğduuuun -ismin-, iyi ki doğduuuun -ismin-, iyi ki doğdun, iyi ki doğdunn mutlu yıllar sanaaaa!! :)

etipuf'un paleti dedi ki...

ful yaprakları,
teşekkürler

solarCAN,
teşekkür ederım canım ya...

Damla dedi ki...

Parlayan Damla benim... Seninle net resimlerim olcak :)

etipuf'un paleti dedi ki...

damlacıgım ya işte biz adıyla alegorik cümleler kurulan doğuştan sanatsal insalarız:)))

tabi ki sensın o damla; ve evet net resımlerimiz olacak bence hasan da tam olarak bunu söylemek ıstedi:) özledım ya...

Damla dedi ki...

Adına hasta nadide insanlardanız sanırım :) Gel artık da parlayan resimlerimizi facebook'a koyalım :P :))