10 Mayıs 2009 Pazar

nehirin gelecek planları...

bugün 2. yaşını doldurması ve herşeye boyundan büyük yanıtlar vermesi
dolayısıyla ne cevap vereceğini de merakla bekleyerek yeğenime : " gelecek için planların nedir nehir?" diye sordum gülerek...

"iy ki doodunu üflicem"dedi...çünkü anneannesinin mutfaktan gtireceği pastayı bekliyordu...anı yaşayan bir yeğenim var:)tüm planları az sonradan ibaret...
hayal ettiklerimizle elde ettiklerimiz arasındakı farklar gözönüne alınırsa sanırım farkında olmadan yaptığı şey en iyisiydi..

" an" için plan yapmak ..
nehir'den öğrendim...
benim de gelecek için planlarım var,mesela Ales için erken kalktım bugün...eve gidip yatacağım...





iyi ki doğdun biricik nehirim...
mutlu "an"lardan ibaret kocaman bir ömrün olsun...

2 yorum:

sessiz balik dedi ki...

ben niye ne zamandır okumadım ki burayı
ne hoş şeyler yazmışsın sen yahu ben okumazken
ben ise
bulantılarımdan bahsediyorum salakça
karyola maryola

eskiden şiir yazardım
dimi

eti puf dedi ki...

ama herkes kendı yasamının gerçekleri çercevesnde yazıyor...

ama evet ben de özledim yazılarını...daha çok hanı odtü anılarını anlattığın yazılarını çok özledim..hani o dönem arkadasların arkadaslıkların...

seni de özledim..mail attım geldı mı?