3 Haziran 2009 Çarşamba

KELİN MERHEMİ


canımın çok sıkkın olmasının haricinde -hiçbir anlam taşımayan bir tarihte hayatımdaki dert ettiğm şeylerin geçici olduğunu ,biz farketmesek de hayatın müthiş bir hızla aktığını kendime göstermek için
kendime bir takvim yapmıştım..en çok da okulun biteceğii tarihi hesap ederek...
469 günlük bana ait bir takvım..
günlerin dökümünü yapabilmek adına...

hergün bir çizik attım...sonra ay bittiğinde tamamen karaladım...an'ların anılara dönüşümünü çizgilerle bir bir kendime ispatladım...

zaman geçmiyor diye düşünürken ben, çizmeyi unuttuğum takvimimde günleri toplu olarak karaladığım zamanlar bile oldu bazen...

sonra teoman'ın eski bir şarkısını anımsadım:
"nasıl oluyor vakit bir türlü geçmezken, yıllar hayatlar geçiyor..."

zaman geçiyor,'başka aşklarla,başka evlerin duvarlarına başka takvimler asılıyor'...

artık sonuna geldiğim takvimimdeki günler kadar fani,herşey bitiyor...

üzülmeyiniz...

4 yorum:

solar dedi ki...

ben de eylülde böyle bir takvim yapıcam kendime:)

bitiyor di mi etipufum.. bitsin ya ben çok sıkıldım zaten:(

eti puf dedi ki...

bitti bitti solarım beni de bitirdi bitti...
darısı senin başına... askerlik gibi başıma dert oldu..şafak saydım resmen:))

dodo dedi ki...

"Sayılı gün çabuk geçer" lafı en büyük yalanlardan biridir. 157 gün askerlik yaptım inatla saymadım ilk 30-40 gün sonra etrafımda sabah kalkıp şafak xxx diyen 2* tane adam olduğu için ben de saymaya başladım. O 157 gün bir ömür gibi geldi bana....
469 gün çizerek hiç ama hiç bitmez :)

eti puf dedi ki...

bitti ya...bitiyor...askerde olunca nasıl oluyor bilmiıyorum ama geçiyor yani..