30 Ağustos 2009 Pazar

böyleyken böyle...

"Ben her bahar aşık olmam ama;her bahar gitmek isterim. Gittiğim olmadı hiç; ama olsun... İstemek de güzel" diyen can yücel satırlarını, sayıkladığım çok oldu..
şimdi ilkkez giden ben oluyorum...çok özleyeceğim herkesi...uzun zamandır istediğim şeyler ,sonunda gerçekleşti......
peki ben niye üzgünüm şimdi?




not:

fotoğrafın postla hiçbir alakası yok farkındayım;lakin bu fotoğrafı iki sene önce Londra'dayken anneannemlerdeki odamın penceresinden çekip çok da beğenmiştim-yakından incelenirse bir örümcek ağı var-o gün bugündür uygun post yazıp da iliştiremedim blogumA...Bugün hazır bu posta da koyacak bir görselim yokken bu fotoğrafı ekleyiverdim...bence iyi ettim...

5 yorum:

solar dedi ki...

alışırsın etipufum, bence daha çok yeni olduğu için üzgünsün. hele bir hayal ettiğin diğer şeyleri de gerçekleştirmeye başla bak ondan sonra ne güzel olacak her şey, inşallah:)

yolun, bahtın açık olsun, gittiğin yerde her zaman güzel insanlarla karşılaş dilerim.

not: fotoğraftaki örümcek ağını gördüm! ama o şemsiyeye benzeyen şeyin ne olduğunu anlamadım, ne?

eti puf dedi ki...

çok teşekkür ederim iyi dileklerine solarım,hepimiz için diyelim...

o şemsiyeye benzer şey dediğin ağdaki mi? ağdakiyse bahçedeki bir ağaçtan düşen yaprak-tı...o günleri de özledim...

solar dedi ki...

evet evet o:) ne güzel, sanki elle çizilmiş gibi duruyor ya...

dodo dedi ki...

nereye gidiyorsun ya?
bir de foto harika bravo gerçekten

eti puf dedi ki...

teşekkürler doruk...