23 Ağustos 2009 Pazar

eski sevgiliye yazılmış daha hüzünlü bir şarkı var mıdır? sanmam...

Herkes için öyle midir bilmem ama;benim için anılar her zaman acıtıcıdır...bu bir eski sevgili olabilir, eski bir okul arkadaşı olabilir, mahalleden bir çocukluk anısı olabılır...düşününce "bunu ben mı yaşamıştım" diyecek kadar uzaklaşan herşey, herkes beni ağlatabilir...
ama nicedir duygusala bağlamıyordum ta ki Sezen Aksu "düş bahçeleri " albümünü çıkarana kadar...
orda bir şarkı var ki : " PARDON! "

çok ciddiyim hüzün komasına girdiğim için şarkıyı dinleyemiyorum...mp3'ümde sırası geldiğinde sürekli atladığım bir şarkı haline geldi...atlıyorum, zira olmadık yerlerde gözlerimi ıpıslak edebiliyor...
eski sevgiliyle olan yabancılaşma haline yazılmış daha güzel bir şarkı dinlemedim, dinleyeceğimi de zannetmiyorum...

dinleyiniz...

bakalım siz ne düşüneceksiniz...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

bayildim bu parcaya...muhtesem bir parca...(:
sevgi ve saygilarimla

Aysen