17 Ağustos 2009 Pazartesi

bazı insanlar...




köy tatilinden çok sıkılmak çok da yorulmak sebebiyle itinayla kaçındığım halde her sene göbeğinde buluyorum kendımı...
Dayılar teyzeler yurt dışından bizleri görmek için teşrif etmiş oluyorlar,alınmasınlar darılmasınlar diyerekten gidiyoruz...hepsi hepsi 10 gün oluyor ama ben de derman kamıyor...
Kalabalıktan hazetmiyorm, hele de olayın başlığı tatilse...


ama köyümüzün, bir Ercan abisi var ki...
kendisi Almanya'da doğup büyüyüp orada güzel sanatlar resim eğitimi almaktadır...
sadece yazları köye iştirak ederk,köydeki ,herkesin görüp önünde üç saniye bile durmadan geçip gittiği herhangi bir taşı, bir böceği, herşeyi yeniden anlamlanırmaktadır...



işte sanatçı olmak böyle birşey dedrtiyor bana her seferinde...
onunla geçirdiğim vakitler, köyün tüm sıkıcılığını unutturuyor-du...
çalışmalarını ,köydeki geçicİ mini atölyesini gezerken çOk eğlendim...köyde sergi açmasını söyledim,umarım yapar:))
sen çok yaşa Ercen abi!!

bazı insanlar diyorum özeldir...

3 yorum:

Sebnem'den dedi ki...

Bende bir bağ kütüğünden neler yapılabileceğini keşfettim bu yaz..

solar dedi ki...

iyi bari kalabalıktan nefret eden tek kişi ben değilmişim. akrabalar da benim bu huyumdan nefret ediyor da neyse artık, böyle olmuşuz bi kere:)

eti puf dedi ki...

şebocum,
yaratıcılık işte...

solarım,
iki kişi olduk bile..