8 Ağustos 2009 Cumartesi

ÖZET

yüksek lisansı kazanmışım ...vatana millete hayırlı olsun...

9 yorum:

solar dedi ki...

hayırlı olsun:)

da, bu bloga yazı yazmaman için bir neden olmamalı bence:p şurada birbirimizi okuyan anlayan kaç blogırız ki, çok arayı açmasan, ne iyi olur:)

cesetizleri dedi ki...

hayırlısı olsun tebrik ederim ee ne olacak şmdi :D

littleiv dedi ki...

tebrikler..

Tabiat Ana dedi ki...

hayırlı olsun :)

J.C dedi ki...

sanki bana "yüksek lisansı kazanmışsın" dedin gibi hissettim.. güzel bir duygu olmalı..
Tebrikler

eti puf dedi ki...

solarım,
şehir dışındaydım kayıt mayıt işleri vs..derken anca cevap yazabıldım...açmamaya çalışacam arayı söz..haklısın...

ceset izleri,
anneannem de aynı soruyu sordu:)

littleiv,tabiat ana,
teşekkürler


J.C,
güzel bir duygu evet eger düşünüyorsan,darısı başına:))

dodo dedi ki...

evet geriden takip zor oluyor :)
nerede hangi bölüm?

dodo dedi ki...

evet geriden takip zor oluyor :)
nerede hangi bölüm?

AluminyumFolyo dedi ki...

uzun süre uzak kaldım geç gelen yorum için özür.
tebrikler :)