3 Eylül 2009 Perşembe

bir kedim bile yok diyenlere alternatif...



Hergün beklediğim otobüs durağında farkettiğim bir çiviyi kendi kendime seviyor dahası sempatik buluyordum:)


selin'e göstermiştim bir keresinde çiviyi,ne kadar sevimli değil mi demiştim :
"arkadaşım sen delisin,ama seni bu yüzden seviyorum" demişti...

ve eklemişti:"şimdi bu çivinin neresi sevimli ki?"
bugün pek sevimli çivimi, boyadım...selocan'ıma hediye ettim






dikili bir ağacın değilse de;çakılı bir çivin var artık arkadaşım:))

deli demişti ama; boyayınca pek beğendi...

eğer yolunuz düşer ve çivimi farkederseniz size de yanağınıza yapışan bir gülümseme hediye edebilirim...

not:"çarşıda çivi boyayan deli ,neden benim kızım ki "diyen annemi de çok seviyorum,hem de çok çok...

6 yorum:

solar dedi ki...

heheyyt o artık sıradan bir çivi değil... sizin dilde nasıl derler; "çok temiz çalışmışsın" :) şirinler evleri zannenip de içinde yaşamaya yeltenebilirler, bir gün etrafında mavi küçük yaratıklar görürsen şaşırma diye söyleyeyim dedim:)

eti puf dedi ki...

evet evet artık mantar olan çivimiz şirinlerdekine çok benzemiş...uykucu şirinle çok anlaşacağım kesin:)))

Tabiat Ana dedi ki...

çok sevimli olmuş :) şimdi senden başka seveni de olacak bu kesin :)

eliBubbly dedi ki...

bana da bu civinin uzeri keebek desenli boyanmisini yaparsan cok sevinirim ;-) -abartayip zorlastirayim dedim ;-) gerci bu kadar uzerinde resim yapmaya musait, mantarimisi bir civiyi nasil bir daha bulursun onu bilmiyorum!!

eti puf dedi ki...

elifçiğim,
sana da başaka birşey hediye edeyım şehirden yine...hediyeleri bedavaya getiriyorum:)))bir kelebek borcum var..sözüm söz:))

beisa~ dedi ki...

puf ve mantar :) sevdiğim bi kombinasyondur aslında, nedenini açıklamak uzun olsa da..

neyse, çok şeker olmuş puf'cum :) kıskandım..