18 Eylül 2009 Cuma

hayatımızın abidik gubidik 'oscar'ları...

Murathan Mungan'ın "yüksek topuklar ,kadından kentler "gibi kitaplarını okuyupta beğenenlerin özellikle okuması gereken bir kitap "hayat atölyesi"...
kitaplarının yazılım aşamasını, o dönemde hayatında neler olup bittiğini kitaplarında şiirlerinde bahsi "bir arkadaş" olarak geçen karakterlerin kim olduklarını anlatıyor zaman zaman...
ben çok keyif aldım şahsen...









ama murathan
mungan ,kendisini çok sevmeme rağmen seçkilerinden çok sıkıldığım bir yazardır dolayısıyla sürekli olarak okumamızı önerdiği kitap isimleri ,yazar isimleri bölümlerinde sıkıldım biraz açıkçası..bu bölümlere de kitapta sıklıkla yer verilmiş...


ama yine de güzel...


" Geçen gece gittiğim bir kulüpte eski sevgililerimden biri yanıma geldi.'seninle şimdiki aklımla tanışmak isterdim,'dedi.Her yıl "şimdiki aklımla tanışmak isterdim," dalında 'Oscar'a aday gösterİlmekten bıktım..."

diyen satırları beni gülümsetti...






ps:foto istanbul/ kapalı çarşı
mayıs 2009






7 yorum:

solar dedi ki...

çok hoşuma gitti ama murathan mungan'ın kitaplarına başlamadan önce elimdeki kitapları bitirmem ve kpss'den yeterli puanı alıp atanmam lazım:)

beni de "keşke daha önce tanışsaymışız" dalında oscar'a aday gösterebilirlermiş ne güzel. en iyi yardımcı kadın oyuncu oluyoruz hep:) kısfmet.

ya bir de, sen de mi eti puf :( "teyze değil ablayım ben" :p

eti puf dedi ki...

kaçırdığı fırsata hayıflanıp,"geç buldum tez yitirmiyim" felsefesinden yola çıkamadıkları ve anı değerlendiremedikleri için biz de onları yılın salağı dalında en iyi erkek oyuncu olarak oscar'a aday gösteririz o zaman...sezarın hakkı sezara:)

ama ben de yeğenimle farkettim bu gerçeği...abla olacak yaşı geçmişiz:))

solar dedi ki...

ahahah, çok doğru:)) süpersin yaa:))

eti puf dedi ki...

solarım hepimiz süperiz, onlar tüm yılların salağı:)))

ayci dedi ki...

murathan mungan kente gelmisti.
onun sakin ve sessizligini sevdim aslinda.

birde "BEN HAYATI UMURSAMIYORUM - SIZ NEDEN UMURSUYORSUNUZ KI!?!" durusunu sevdim.

uzun bir süre okuduklarini dinledim.
seside güzeldi.

bikmak gibiydi o.
kendi yazdigi gibi iste.

dodo dedi ki...

çok güzelmiş,
ben de kullanırım şimdiki aklımla şöyle olsaydı kalıbını :)

eti puf dedi ki...

ayci,
ben biraz şımarık blmuştum tavrını söyleşisinde...
işte "ben bu yüzden murathan mungan'ım " havaları vardı....sevmemiştim...ama hak da veriyorum:)))

dodo,
hangimiz kullanmıyoruz ki o kalıbı...
büyümek böyle birşey...