10 Eylül 2009 Perşembe

yağmur yağsin seller akmasın toprak kokusu yayılsın....



"iyi düşün evrene güzel mesajlar gönder, iyi şeyler olsun":inancı pek bir moda oldu ...



annem ve ben yağmura, hele de ardından gelen toprak konusuna bayılırız...
geçen gün günlük güneşlik ,evde kıyı köşe temizliğin yapıldığı bir gündüzün ardından ,"tertemiz camlarımız" ve biz mutlu mesut otururken , yağmur sesiyle balkona koştuk -kasım ortasınA kadar sıcaktan kavrulunan bir şehirde olsaydınız siz de yağmur sesini duyunca kendınızı sevinçle balkona atardınız...
annem her yağmurda kurduğu artık klasik haline gelen cümleyi tekrarlayarak geleneği bozmadı :
"ne zaman bizim camlar temizlense yağmur yağar!"
sanırım evrenin anneme bir mesajı bu:)
oyüzden biz annemle bundan sonra camlarımızı hergün temizlemeye karar verdik...
sevgili evren ,
mesajını aldık..öyle düşünceyle falan değil; direkt eylemle veriyoruz cevabımızı ...camlarımızı sildiğimizde bil ki senden yağmur istiyoruz...
aslında biz hep yağmur istiyoruz...ama emek olmadan yemek olmayacağını biliyoruz,o yüzden hergün camlarımızı siliyorz...








not:ingiltere'nin tek güzel yanı buydu sanırım...hep yağmurlu hep ,yağacak gibi,hep kararsız bir hava...fotoğraf ingiltere'den...iki yıl önce...

4 yorum:

eliBubbly dedi ki...

sen yagmuru, ben gunesi.. hadi degiselim!! sana yagmuru gonderiyim sen karsiliginda bana gunesi ver ;-)

ayci dedi ki...

yagmur güzel sacimi islatmasa.
ama sacimin islanmasi umurumda olmadigi zamanlarda yagmur güzel.

güzel yagmur camda leke birakmasa.
ama biraksin cünkü ben zaten cam silmem.

birde güzel yagmur ama deniz kenarinda oturunca nemli havayla tuzlu izler birakiyor.

yagmur güzel.
ingilterede öyle.
birde italya.

solar dedi ki...

tam bana göre bir yermiş ingiltere:) yağmuru çok çok sevenlerdenim ben de;)

eti puf dedi ki...

elifçik, hadi! ben varım:)

ayci,
öyleyse ne diyoruz,herşeye rağmen yağmur güzel...
ingiltere'de...
italya.... görmedim ama kesin güzeldir...

solarcıım,
biz zaten ortak şeyleri seviyoruz..biz iyi anlaşıyoruz yaa:)