30 Eylül 2009 Çarşamba

yeni şehir,
yeni ortam...
şimdilik herşey yolunda,pıtırcık dediğim '88 li bir oda arkadaşım var...
sürekli ağlayıp sızlanıyor aslında bıcır bıcır birşey normalde...şimdilik yeni mısyonlarımdan biri ablalık-kaldığım yurttkaki hemen herkesten büyük olduğum için...
yüksek lisans öğrencisi pek yok...
farklı bir deneyim olacak benim için...
alışamadığım tek şey tshirt'le terlediğim bir şehirden montla ısınamadığım bir mevsime ani geçiş yapmak..
bu gri havaya alışmam gerecek...
dersaneye başladım bu arada...henüz açılmadı ama pek yakında kafa kaşımak için zaman dilimi ayırmam gerecek...

olsun...sonu iyi olacak herrşeyin inanıyorum...

ey evren ,mesajlarımı alıyorsundure umarım..es geçme!

6 yorum:

canan dedi ki...

Daha ilk cümlenizde aklıma gelen fikir, aslında fiziksel olarak yer (şehir -asla kent değil-, mahalle, ev ya da belki sadece odanızı) değiştirseniz de sabit kalan bir "mekan"a sahip olduğunuzdu. Aslında artık istesenizde yer değiştiremezsiniz blogunuzda yazmaya devam ettiğiniz sürece. Çünkü tanımadığınız ben bile sadece bir adres satırıyla size, sizin kurguladığınız bir mekana ulaşıyorum.

Yeni şehirler ve ortamlar her zaman güzeldir, kolay gelsin.

Canan

eti puf dedi ki...

sizin beni gördüğünüz yer sizin deyiminizle benim kurguladığım mekan hiç değişmiyor evet...

beni buradan tanıyan herhangi biri için değişen birşey olmuyor belki görünürde; fakat hayatımda tecrübelemediğim şeyleri yaşadıkça biraz daha öğreniyor, belki biraz daha acı çekiyor biraz daha büyüyorum...ben büyüdükçe cümlelerim büyüyor...kurguladığım dünya değişiyor...
mekan değişmese de benim için kurulan hayaller,sizin için okunacak cümleler, değişiyor...kısacası ben değiştikçe herşey değişiyor...
-sadece burası için...

sevgiler canan...

canan dedi ki...

O zaman -neresi olursa olsun- yer değiştirmesek de her deneyim sonrası yeni bir mekandayız. Öyleyse neden fiziksel olarak yeni bir mekan farklı nitelendirilirken, evimizdeki odamızı kanıksıyoruz?
Anlaşılan "yer" deneyimler olmadan mekana dönüşmüyor ve bir kez mekana dönüştüğünde de "yeni"leşmesi zorlaşıyor.

Sevgiler

eti puf dedi ki...

"Anlaşılan "yer" deneyimler olmadan mekana dönüşmüyor ve bir kez mekana dönüştüğünde de "yeni"leşmesi zorlaşıyor"

altına imzamı atabilirim...sevgiler...

dodo dedi ki...

Kışları daha da giri olur :)

eti puf dedi ki...

gri ve karlı...ömrümde ilkkez...