20 Kasım 2009 Cuma

aşkın rengi: macenta....



dün oda arkadaşımla suluboya filmine gittik....
tek kelimeyle BAYILDIM...
görselliği harika...
bir suluboya sergisi gibiydi...
ve konusu, ifadesi o kadar sevimliydi ki...
Büyük ihtimalle bayram tatılı için şehrime dönüdüğümde selin'le birkez daha gideceğim....

...

"- o kim?"
- onun kim olduğu önemli değil, ona kimin aşık olduğu önemli"
diyen bir diyalog vardı ki, bana şu yazımı hatırlattı...



resim dersi alan ve sevdiüi kızın hayatında karalama olarak kalmaktan korkn küçük bir çocuk vardı ve çok sevimliydi...
***
sevdiklerinizin hayatında eskiz olarak kalmamanız dileğiyle...

3 yorum:

Adsız dedi ki...

bazen eskiz olarak bile kalmak isteyenler oluyor hayatta. hayata çalınan bu karayla bile yaşamak o kadar içten ve samimi geliyorki bazen ..
işte bazen demek bile insana neşe veriyor..çünkü eskizde bile başarılı olamayan o kadar çok kabiliyet düşmanları var ki.
bu yüzden ben hep eskiz olarak kalmak istiyorum..

Tabiat Ana dedi ki...

dileğine bayıldım :)

eti puf dedi ki...

adsız,
tamamlanmamışlık acıtıcıdır fikrimce...tamamlanmışlıklarsa tüketici....ikisi de pek iyi fikir değil aslında düşününce...

tabiat ana,
bayram dileği:)