13 Kasım 2009 Cuma

GEZMEDEN GÖRELİM,FOTOSUNA BAKIP İÇ ÇEKELİM...

aşağıdaki fotoğrafları ödevim için bir araştırma yaparken tesadüfen buldum, bayıldım, paylaştım...üzerine tıkladığında büyüdüğünü söylememe bilmem gerek var mı?

HOLLANDA
***

ARJANTİN
***

PARİS...bazı fotoğraflar mekan olarak hoşuma gitti bazılarıysa görselliği nedeniyle...işte bu onlardan biri...
***

HİNDİSTAN

HİNDİSTAN

Hindistan'ı neden bu kadar merak ettiğimin cevabı olan fotoğraf...
atanınca ilk iş seyhan'la bir hindistan turu...
e ne demiş nilciğim: "ben ya direkt sana,ya kabristana ya hindistan'a..."
yanına gideceğimiz bir sevgili olmayınca,
kabristana da yaş genç olunca,
hindistan iyidir iyi...

3 yorum:

solar dedi ki...

nasıl derler, Allah müstahakını versin kız:))

listeye beni de ekleyin, ee şey tabii, atanınca...

kenji dedi ki...

bre ''sade vatandaş'' uzaktan bakarak görmeyi bilen bir insan ki yakından neleri keşfeder ..inanıyorum ki kpss den ogs ye muazzam bir geçiş yapacaksın..

eti puf dedi ki...

solarım,
tabiki seve seve:)
atanalım hindistan turu bekliyor bizi

kenji,
sen gül bakalım bitir seni de görelim...