25 Kasım 2009 Çarşamba

hayat,kasımpatı, ve bir başlığa sığmayacak kadAR derin nice ayrıntı..


kasım bitmeden söylenecek birkaç cümle...
***
Bilen bilir,yaklaşık 10 yıldır her kasım ayında ,o yıl hayatıma girmiş en özel kişiye bir buket kasımpatı yaptırırım....
yani yaptıRIRDIM-taki kasımpatı aldığım insanların bir sonraki seneye hayatımda olmadıklarını, yokluklarınınsa ınceden bır sızı bıraktığını ,
hayatımdaki ezkazlarının arasında kişisel kazılarımı yaparken, farkedene dek....
sonra üç yıldır en çok yaptığım şeyi yapıp,vazgeçtim...
vazgeçtim kasımpatı vermekten...

***


iki yıl önce 27 yıllık hayatımı tüm ayrıntılarıyla anlattığım,böylece onun olmadığı hiçbir kare bırakmadığım, yanında kendimi tüm şeffalığımla sergileyebildiğim biri girdi hayatıma...Selin...
"ah kasımpatılar" dedim, "akıbetinden korkmasam tüm dünyadakileri toplamak isterdim... "
herşeyi anlattım çıkıp gidenleri kalıp enkaza dönüşenleri...
tabiki kasımpatı verdiklerimi.......
***

bayram tatili için şehrimdeyim......
tatıle mi yoksa eziyete mi geldim bilemedim gerçi ...
20'lik dişlerim çene kemiğimle kaynaştığından epey zorlu bir operasyondan sonra alınabıldı...diş ağrısını da bilen bilir...acillik oluyorum durmadan.... tansiyon nabız....kontrolden çıkıyor sürekli...şiddetli bir ağrı...
---
acılar içinde şehrime geldim, bir iki saat sonra bu ahval ve şerait içinde dahi mutlu olma vazifemi elden bıraktırmayan, canı Selin'im
hoşgeldine geldi, elinde bir buket kasımpatı ve kendisi de sevdiği için ,içine biraz da papatya serpiştirdiği buketiyle...
ağlamamak için zor tuttum kendimi...
ben artık korkup paylaşamasam da hala içinde kasımpatı umudu taşıtabildiğim insanlar var hayatımda ne güzel!!!
bazı insanlar özeldir ve girdikleri hayatlarıda özel kılarlar...

3 yorum:

Tabiat Ana dedi ki...

çok geçmiş olsun ne mutlu sana ki Selini bulmuşsun dostluğunuz daim olsun

solar dedi ki...

geçmiş olsun ya.. diş ağrısı ne fena bişeydir öyle, yaşayan bilir anca.
bayramın kutlu olsun etipufum, hayatına özel ve güzel insanlar dahil olsun hep:)

eti puf dedi ki...

solarım,
senin de bayramını kutluyorum...ayırıca geçmiş öğretmrnler gününü de:))
dileğin için teşekkürl,cümlemizin:)

tabiat ana,
teşekkür ederim...
geçmiyor ne yazık ki biraz ağır bir operasyon oldu....hala ağrı kesicilerle ayaktayım...