7 Ocak 2010 Perşembe

anlat bu kara şehrin yollarına ak adımlarınla...gitmek yenilmek değil kazanmak da ...gitmek gitmektir işte hepsi bu!!!!




yeni yıl...birşeyler söylemeliyim sankı...
yıllar sonra yine bir yeni yılda Ankara'dayım...
herşey korktuğumdan daha güzel....nasıl geçersen koca bir yılı öyle geçirirsin klişesine inanmadan istiyorum tüm güzellikleri....
kuzenimle ve arkadaşlarıyla geçirilmiş sakın güzel birgün...
kızılay...ankara....
ankara'yı çok seviyorum belki de istanbu'dan da çok....

4 yorum:

ayci dedi ki...

ben istanbulu hic sevmedim ki zaten.

LoLa dedi ki...

ankarayı istanbul'dan fazla sevmek fikri tuhaf geliyor bana :)
yaşanmışlıklar tabi şehirleri anlamlı kılan ben de 4 yıldır yaşıyorum ama cıx olmuyor :)

eti puf dedi ki...

ayci,
ben istanbul'a aşığım desem yeridir...


lolacığım korkuyordum ben Ankaradan artık herşeyin içinin boşalmış olduğunu gösterdiği için sevdim belkide...
hem ne demiş şair ankara'nın istanbul'a dönüşü .....

C dedi ki...

Ankara, İstanbul'dan sonra bir sığınaktır kanımca. Sevgiler.

Canan