4 Mart 2010 Perşembe

present


geçen gün kültürler arası etkileşim dersimizin hocası:
" ingilizce'de şimdiki zaman present tense 'dir, peki "hediye" nedir ingilizce ? o da present 'tır "dedi... "yani şimdiki zaman bize sunulmuş bir hediyedir ...anınızın kıymetini bilin" dedi....
güzel bir çıkarım ...
hediyemizi doyasıya kullandığımız güzel birgün olsun hepimiz için...
bu hafta sonu olmasını çok istediğim birşey var...
İstanbul sana güveniyorum...
dua ediyorum...


not:fotograf çek cumhuriyeti,(carlo vary) çekilmiştir ..üşenmezsem diger cektiklerimi de birgün yayınlayacagım efenım...

3 yorum:

solar dedi ki...

tipik bi meyve sineği olarak,

"Present Perfect HissetmekTense"

diyorum başka da bişi demiyorum...

sessiz balik dedi ki...

canım
oğlumun çok tatlı gülen gözleri var
maşallah de
onların fotosunu çekmeni isterdim



özledim

eti puf dedi ki...

solarım, üstüne de laf denmez zaten:)

sessz balık,
eminim çok tatlıdır çok merak edıyorum...