13 Haziran 2010 Pazar

Maskeler yalnız şarkılarda düşüyor

"sarılasın diye bekliyorum açtım kollarımı
anlamak için soruyorum bana mutluluk yasak mı

anladım acım ilacım olmuş eyvah kötü talihim eyvah
arada bir şevkatine muhtacım
şimdi belki mutlusundur diye ödüm kopuyor eyvah
bana acı acı hatıran lâzım"


geçen gün Feridun Düzağaç konserindeydim...
arkadaşım almıştı bileti 10 gün falan önce...bana kalsa üşenedebilirdim hani...ama güzeldi...

makinam izin verse fotoğraflarım da güzel olacaktı...


"mevsimler geçiyor dönüyor dünyam
içimde aşkın ateşi sönüyor
bir yangın yeridir eskiden kalbim
sular altında can çekişiyor

bir kadın tanıdım adını anınca
içimde kuşlarım dansa başlardı
uykusuzdu geceler yıldızlar altında
başım hızla döner aklım yavaşlardı

bir varmış bir yokmuş
ama bir tekmiş yerine yokmuş
bir varmış bir yokmuş
ama bir tekmiş yerine yokmuş"

biraz f.d şarkısı yazalım bari postum güzel olsun

2 yorum:

solar dedi ki...

çok da güzel olmuş çok iyi de güzel olmuş tamam mı:)

bir ortak noktamızın daha varlığına bugün itibariyle sevinmekteyim. tüm eti puflar iyi ki var:)

eti puf dedi ki...

:))
başka var mı bilmiyorum ama benim solarım da iyi ki var:)))