9 Haziran 2010 Çarşamba

nerden başlasam nasıl anlatsam postum postum...


ne diyordu Dilber Hala "terazi var tartı var herşeyin bir vakti var..."
vakitlice herşey yaşanıp tüketilmeli galiba...sonra olmuyor...
"dıkanıveriyorsunuz" ...

neyse sıkı bir çalışma dönemine girdim...
öyle yazayım ki yalan söylememek için gerçekten sıkılaştırayım.
***
fotoğraf çekiyorum booooooolca...
kısa bir süredir bir sitede yayınlıyorum bazılarını...
şunlara sevindirik oluyorum...
şimdilik hepsi bu...
***
Nehir'in bir kardeşi doğdu dün...
iki kız teyzesiyim:)
iyi ki doğdu, mutluyuz...
***
hiç iyi birşeye sarmam zaten ailemden birine birşey olursa korkusunu vazife edindim bu aralar,gece gece uyanıp hepsini ne kadar sevdiğimi falan düşündüm...
belki de dün bütün günümü hastane ortamında geçirdiğim için
çok seviyorum onları iyi ki varlar...

3 yorum:

solar dedi ki...

Allah analı babalı büyütsün. sağlıklı mutlu bir ömrü olur inşallah:)

o korku zaman zaman beni de sarıyor ya, başımızdan eksik olmasınlar hiç...

eti puf dedi ki...

amin solarım...teşekkür ederiz..

sessiz balik dedi ki...

neresi sıla bize neresi gurbet
yollar bize memleket

tatlım gözünüz aydın
yeni bebek aramza hoşgelmiş

biz büirgün beraber yeni türkü konserine felan gitsek
ne süper olur
ama yeni türkünün eski versiyonu