17 Temmuz 2010 Cumartesi

hayal gücüm hiç kuvvetli değil zira "okuduğum üniversitenin dekanı gitmiş yerine daha kötüsü gelmiş" diyorlar .
Oysa ben ,Hocam:" oscar wilde'nin sanatçı da ahlaki felsefe yoktur,ahlaki felsefe sanatçıyı yıkıma götürür" sözüyle ilgili ne düşünüyorsunuz diyen soruma karşılık
"doğrudur misal ben Paul Klee'i çok severim ama o hrıstıyandır,dolayısıyla sanatçı da ahlaki felsefe yoktur" diye cevap veren bir kütük zihniyetin daha kötüsünü tasavvur edemiyorum.Rabbim bana bir gıdım daha hayal gücü.

3 yorum:

solar dedi ki...

bazen düşünüyorum üniversite bana ne kattı diye... maalesef "insanlara tahammül sabrı"ndan başka bir cevap bulamıyorum.

pippi haşmet dedi ki...

hep daha kötüsü vardır.
sivas katliamı'yla ilgili, "onların yanması gerekiyordu" diyen doç bölüm başkanım gibi..

etipuf dedi ki...

solarım,
kesinlikle katılıyorum

pippi haşmet,
bizim salağa da sorsan eminim aynı şeyi söylerdi. öyle söylemeseler ne mantık yürütecekler ki?