8 Eylül 2010 Çarşamba

ÇOK GÜZEL HAREKETLER BUNLAR

"ANLAŞTIK MI? " diye sorar gibiydin.
gizli bir antlaşmayı başlatmış gibi aramızda
Göz kırptın bana.

Ne dedin neyin sırrını verdın anlamadım ;ama ilklerini yaşarken paylaşmak istediğintüm anlarında yanında olmaya çalışacak,
SEN, yeğenlerin şekeriyken,
BEN, halaların en anlaşılabilinesi olmaya çalışacağım.
söz veriyorum.

cevap veriyorum: ANLAŞTIK!




hoşgeldin engin bebek!
Tevazuyu, en sahip olunası erdem olarak gördüğünden deden ENGİN koydu adını.

Ben yüksekler olsun dedim, DORUK istedim.
Ben Doruk ,deden Engin derken iki isim arasındaki anlam farkıyla , dedenle aramızdaki bakış açısı uçurumunu da senin üzerinde birkez daha keşfettim.
...
sen babanla aynı farklı bakışa ssahip olur musun bilmem ama baban eğilip, gururla karışık, tarifini yapmaya dağarcığımın yetmediği bir bakışla izlereken seni, sevgi konusunda benım kadar şanslı olduğunu mutlulkla farkettım.

ENGİN, ENGİNİMİZ, mütevazi bir ad ,mütevazi bir anlamla giriş yaptığın hayatında mübalağalı bir sevgiyle bekliyorduk seni!
hoşgeldin bebeğimiz!

1 yorum:

dersaadet dedi ki...

Hoşgelmiş bebiş.Çok tatlı maşallah. Ailesi ile sevdikler,i ile birlikte mutlu olur umarım:)