9 Ekim 2010 Cumartesi

siyam kedilerini bilir misin?



siyam kedilerini bilir misin?
ben de bilmiyordum,öğrendim.Bir arkadaşım beslerdi.
9.kattı evlerı ve hep kapalıydı pencereleri.nedeni sordum:-
"atlamasın aşağı diye kedi " dedi "gözü karadır siyam kedilerinin hiç düşünmeden atar kendini."
Çok şaşırdım; ama siyamlara değil,geçmişime..
ben sana delirirdim;oysa sen bir kedi kadar bile yürekli değildin!





not:yukarıdakinin siyam olmadığını ben de biliyorum ama kendi çektiğim fotoğrafları kullanmayı tercih ediyorum,elimde siyam fotoğrafım yok idare edin!

4 yorum:

$afak dedi ki...

Benim de siyam kedim vardı ve malesef 5. kattan atladı :) Gülümsüyorum çünkü kediler gerçekten 9 canlı, kendisi 2 ufak çizikle atlatmıştı olayı :)

etipuf dedi ki...

evet bu arkadaşımınki da daha önce atlayıp ufak bır hasarla atlatmıştı ama yıne de korkusundan kapatıyordu pencereleri.
çok asil duruyorlar:)

dersaadet dedi ki...

Canını kim yaktı merak ettim Etipuf. Bir dönem yaşadıklarımı, yaptıklarımı, düşündüklerimi anlatıyorsun...Ellerine sağlık.

etipuf dedi ki...

bu yorgun kırık dökük hikayenin de adı ben de saklı:)))

benımki de geçti zaten geçemeden yazılmıyor.
sadece onca zaman sonra artık kimseyi alamadığında farketiyorsun ne kadar salak gibi sevdiğini.