6 Nisan 2012 Cuma

iyi ki doğdum gördün mü bak yasımı söyleyemez oldummm


bugün benım doğum günüm...
demiş ki sevdiğim yazar :"Bazen bir gece bir ömür sürer. Gece susar, uzar, kahkaha atar, kıstırır, bunaltır, anlatır, susturur, yazdırır, içtirir, hesaplatır, pişman eder, terletir, yavaşlatır, hatırlatır. Bazen de bir ömre sığmayan geceler var. Ama gece, gecedir ve geceliğini yapar. Ve geçer... Dünyanın son gecesini ve o gecede yaşanacakları merak ediyorum."....

ilk günü zaten farketmeden yaşıyoruz da,ömrünün son gününü kim bilmeye cesaret eder ki hayatta?yine de son günü merak etmeyen var mıdır bilmem ama dilerim hep sevdiklerimizle oluruz,ilk gün son gün hergün,ömrümüz boyunca!
aileme,sevdiklerime,arkadaşlarıma dostlarıma teşekkür ederim,iyi ki varlar sevinir miydim yaşlandım diye yoksa,onlar olmazsa...



ps:fotograftakı nehir'dir benim yegenimdir,kendisini deli gibi özlemekteyimdir...

Hiç yorum yok: