28 Mayıs 2014 Çarşamba

çok değerlı bir hocamızın çok çok şeker bir oğlu var adı :Robar..öyle zeki öyle de tatlı bır muhabbetı var kiii...evimi şenlendirsin diye istedim geçen, bana bıraktılar bu şekerliği.... oynarken onunla şunu farkettım gülümseyerek: oyunda ebe bensem kuralları farklı koyuyor, kendısıyse farklı...bende kurallar zorlasıyor halıyle ebeliğimi uzatıyor,keyfıne varıyor kendısınınkı kısacık tabiki...ona hayran hayran bakıp ısırmamak için zor tutuyorum kendımı...bıle ısteye kabul edıyorum oyunun bu adaletsızlıgıni Henüz beş yaşında çünkü....ama otuzunu geçıp hala aynı numaraları yapan,kendısıne göre oyun kuralları koyan, karşıdakıne yasam hakkı tanımayan müsveddelere tavrım aynı olamıyor halıyle...kabul etmıyorum..."hayır artık oynamıyorum oyun bıttı" dıyen şarkılar mırıldanıyorum dınlese de dınlemese de...

Hiç yorum yok: