28 Mayıs 2014 Çarşamba

ksır yapacaktık aslında....
yeşillikler getircektim,Lice bakkallarının günü geçmiş marullarına kalmayacak diyarbakır'dan alacaktım taze taze...dost muhabbetımızle harıka bir pazar..terletmeyen mis gibi bir güneş olacaktı tepemızde, sonra yorulsak yerde oturmaktan,kamelyaya geçecektık.kahvelerımızı pişirecektik küçük tüpte...
çimen'im yapmadıgı için benimki şekersiz olabılecektı:)
ama yağmura niyetli bir güne göz kırptı sabah...Apartman sakınlerınden özür dileyerek içimden,perdeleri tamamen açıp amy wınehouse dinledim son ses....Sonra bir telefonla,canım arkadasımın ,kahvesinden daha güzel olan şiir zevkiyle bol küfürlü can yücel şiirleri dinledim...herseyin bir çözümü var...
bu da güzeldi.sevgili evren,bizim kısırmız ve senın yağmur planların arasında bir ilişki kurmaya başladım....biz hep plan yapalım sen hep yağmur ver....bayılıyırım!

Hiç yorum yok: